اس ام اس های با حال

.....................



اس ام اس های با حال

اس ام اس

آدم آب حوض رو با چنگال خالی كنه… ولی SMS تكراری نخونه!
***********************************

نفهم … بی لیاقت … احمق … بی شعور … به کسی میگن که قدر گلی مثل تو رو ندونه
 

***********************************

میگن هر کسی دروغ بگه میترکه.
رشتیه : ما آدمای با غیرتی هستیم (بووووووم)
اصفهانیه : ما آدمای لارجی هستیم (بووووووم)
ترکه ما آدمای (بووووووم)
لره : ما(بووووووم)
***********************************

تو :…
عزیز ترین…
جیگرترین…
بهترین…
زیباترین…
فهمیده ترین…
با مرام ترین…
دوستی که داری…
منــــــــــــــــــم
خوش به حالت
***********************************

ستاد مبارزه با بد حجابی اعلام کرد از این به بعد کسی حق ندارد عسل و میرزا قاسمی راتوی یخچال با هم نگه دارد.
مگر اینکه در یخچال باز باشد
 

***********************************

مي دونم تا SMS مياد دعا مي كني كه من باشم، مي خواستم بگم دعات مستجاب شد!

يه قورباغه با يه اردک ازدواج مي‌كه، اگه گفتي بچه‌شون چی ميشه؟
.
.
.
.
بچه‌دار نمي شن، واسه‌شون دعا كن، زندگيشون داره از هم مي‌پاشه!
 

***********************************

لوتي ترين اس ام اس سال: چروك لباتيم، بخند تا فنا شيم!
***********************************

دستت رو ببر تو موهات، یکیشون رو بگیر، فکر کردی اینو با صدتا دنیا عوض می کنم؟
کور خوندی… از خدا می خوام مو خوره بگیره همش بریزه!

***********************************

ازعشق تو به كوچه پس كوچه هازدم، الان عشقو ولش كن من گم شدم! حالا بايد چي کار کنم؟!
***********************************

بر سر راهت دامی از عشق پهن کردم، ولی تو با سرعت از کنارش رد شدی و گفتی: میگ میگ!
 

***********************************

مسيج‌هاي نو و كهنه شما را خريداريم! (سازمان بازيافت مسيج‌ها)

انالله وانااليه راجعون…
ارسال كننده اين پيام كشته ومرده شماست.

***********************************
هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را … هرگز نمی گیرد کسی در قلب من جای تو را
هیجان زده نشو! پشت یه کامیون نوشته بود!
***********************************



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده توسط شکیبا در پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392

و ساعت 9:21



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by nogavan ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید من شکیبا متولد سال77 هستم این وبلاگ را برای شما نو جوانای عزیز د رست کردم خواهش می کنم نظر بدهید البته نظر شامل طبلیق نمی باشد




شکیبا




اسطوره عشق مادر
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نوجوان و آدرس nogavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 4213
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1